Vovve.net

måndag 23 juli 2012

Hurtta kylväst stl 45 finns om någon vill köpa...

Vet att den här sommaren inte är så varm som förra året men... om någon vill köpa oanvänt Hurtta kyltecken till hund har jag en till salu. Har tyvärr råkat köpa fel storlek, 45 (min schnauzer behöver 50). Kan tänka mig att om man har en liten schnauzer tik kan detta tecken passa. Har det fortfarande i originalförpackning, har endast provat på min hund en endaste gång. Nypris för västen i stl 45 är 549:- (Häromi), hos mig 400.

Alt. om du har denna väst i storlek 50 och behöver 45 istället byter jag gärna!

2 kommentarer:

  1. Jag ska bara mäta och se hur den skulle passa på B. Hör av mig så snart jag vet!

    SvaraRadera
  2. Runt hals och bröst verkar den passa perfekt men då den bara är 45 i ryggen så blir den ca 5cm för kort. Men får jag den för 250 så köper jag den iaf. Var bor du?

    SvaraRadera